Λαχανόρυζο, ένα φαγητό υγιεινό για όλους μας.

Υλικά

– 1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
– 1 φλ. του καφέ ελαιόλαδο
– 1 μικρό λάχανο ψιλοκομμένο
– 2 ποτήρια νερό
– 1 ½ φλ. πολτός ντομάτας
– 2 φλ. ρύζι
– Αλάτι και πιπέρι

Εκτέλεση

Σε μια μεγάλη κατσαρόλα και σε δυνατή φωτιά, σοτάρουμε το κρεμμύδι στο ελαιόλαδο. Προσθέτουμε το ψιλοκομμένο λάχανο και ρίχνουμε επίσης λίγο αλατοπίπερο.

Εν συνεχεία, προσθέτουμε τα δύο ποτήρια νερό και τον πολτό της ντομάτας. Μόλις ψηθεί το λάχανο, ρίχνουμε και το ρύζι, προσέχοντας να υπάρχει ακόμα στην κατσαρόλα αρκετό νερό. Σε αντίθετη περίπτωση, πρέπει να προσθέσουμε λίγο.

Τέλος, σκεπάζουμε την κατσαρόλα, χαμηλώνουμε τη φωτιά και αφήνουμε το λαχανόρυζο να σιγοβράσει μέχρι να μείνει με το λάδι του.

Καλή σας όρεξη και τις εντυπώσεις θέλουμε για το λαχανόρυζο !

Το Λάχανο και οι ιδιότητες του

Το λάχανο είναι από τα κυριότερα λαχανικά και καλλιεργείται σε όλες τις Εύκρατες περιοχές . Τρώγεται είτε ωμό σε σαλάτες είτε μαγειρεμένο.

Η γνωστή λαχανοσαλάτα (coleslaw, κόλσλο) έχει προέλευση από την Ολλανδία. Η λαχανόσουπα είναι ευρέως διαδεδομένη σε πολλές χώρες, οι λαχανοντολμάδες είναι παραδοσιακό Ελληνικό πιάτο και μία λαχανόσουπα με μανιτάρια τρώγεται παραδοσιακά στη Πολωνία την παραμονή της πρωτοχρονιάς και την Ανάσταση.

Το λάχανο είναι πλούσιο σε βιταμίνη C και ανόργανα στοιχεία απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος .

Έχουν αναπτυχθεί πολλές ποικιλίες λάχανου που χαρακτηρίζονται από την εποχή, τη πρωιμότητα (πρώιμες ή όψιμες), το σχήμα (κωνική, σφαιρική), το βάρος (από μισό έως 6 κιλά), το χρώμα (λευκό ή μώβ) και την υφή της κεφαλής (σκληρή ή μαλακή).